långhelg

Nu är det slut på en lång och skön helg. Det har varit mycket pussar och massa mys och det kan jag nog aldrig få nog av. I fredags kollade vi på Johanna och jag har nog aldrig sett någon vackrare, så sjukt vacker. Dock drog vi oss snabbt därifrån för att inte förstöra den fina stämningen och vidare och kollade på Anton som spelade i husbandet på en revy, riktigt skoj.

På lördagen åkte familjen till stockholm, så Johan och jag var ensamma hemma. Dagen började med sol och stuttsmattan, sen fick jag ett ryck och gjorde en rabarberpaj som jag sedan bjöd mina vänner på vid fyra kaffet.
Imorgon ska det bli sommar här i Sverige så äntligen ska jag få ha mina shorts som inhandlades i februari:D HAPPY!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0