tummen upp

Ujuj, vad dagarna börjar gå fort nu. Men nu efter att projektarbetet är inlämnat känns det som att man har fått tillbaka sitt liv. Idag fick vi även reda på att det blev ett MVG och det känns ju alltid skönt. Lång helgen gick fort på valborg blev det lugnt med star wars maraton med grabbarna och på fredagen var det studentpepp. I söndags fick Johan utnyttja sin julklapp då vi var på Big comedy, där en massa roliga komiker körde stand up. Det var riktigt roligt och ibland låg man dubbelvikt i stolen. En väldigt bra och rolig vecka helt enkelt!

Något annat som är fantastiskt roligt är att våren är här. Det var så härligt i helgen då man kunde ligga ute och steka i solen. Idag kommer johan en stund och det blir mys <3 I igår var det exakt en månad kvar till balen, och det ska bli så skoj. På torsdag ska jag åka och hämta min fina klänning som jag kommer vilja prova varje dag fram tills dess. Jag hoppas även på att hitta ett par fina skor till studenten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0