Tråkig

Gah ska alla verkligen ut idag, åh vill också supa. Istället sitter jag här hemma dissad för ett russinparty, känner mig en aningen förolämpad måste jag säga. Jag måste vara sååå tråååååååkig om jag inte ens kan toppa det. Jaja idag kan få bli min tråk dag där jag sitter och tycker synd om mig själv för jag är sååå himla trååååkig. Muhaah, Men jag tycker om att  umgås med mig själv för då får jag som jag vill. Min kväll ska jag ägna åt att skriva klart mitt SISTA arbete på Allé (det låter väl lite  lagom tråkigt). Men tänk när jag är klar då kan jag ägna hela min helg åt att supa, sola och bara leva livet. DÅ är det verkligen slut på riktigt och då ska jag fira.

Idag har jag varit med mammi på en trevlig shoppingtur i Örebro. Nu är allting klart inför balen och studenten, wuhoh. Allting känns så underbart att jag börjar bli orolig för att min kväll inte kommer bli så tråkig som jag tänkt mig. Imorgon är det fest men jag vet inte om jag kan komma för det är full rulle här hemma i helgen med kalas och konfirmeringar. Bu jag som är så sjukt taggad att bara bli riktigt full, och jag känner att det vore bra om jag fick ut lite av dessa känslor innan studenten för att den kvällen inte ska sluta i katastrof.

Nu mina kära vänner är jag rädd att hela min helg kommer gå åt till att dyrka solen så vi hörs när solen går moln :)
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0