HAPPY!

Kom precis hem från jobbet och jag är helt slut. Egentligen skulle jag behöva kolla igenom marknadsföringen en sista gång men jag orkar inte. Det var riktigt roligt att jobba idag, jag kom på mig själv att jag har saknat det lite. Imorgon har vi det sista provet för hela gymnasietiden och det känns helt sjukt. JAG TAR SNART STUDENTEN! och på min födelsedag som bonus, vilken dag! och om en vecka sitter jag och äter med min stora, fina rosa klänning. Nu är det även klart att studentfesten blir på frimis och jag är happy :D

Just nu sitter jag och väntar på Johan som ska komma och säga hej då. Han drar till turkiet i några dagar för att sedan komma hem och gå med mig på balen, väldigt gulligt! Som tur är kommer det vara sol hela helgen och början av nästa vecka så då kommer jag inte hinna sakna honom nånting. På måndag stod det att det ska bli 28 grader så nu har jag bokat in poolparty hemma hos Ebba. yipey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0