Fredag

Hejsan bloggen!

Sitter i min ensamhet hemma hos Älsk och väntar på att han ska komma hem. Nu är det endast fyra timmar kvar.. i väntan har jag tänkt plugga lite marknadsföring och ta en springtur när vädret blir bättre. Senare idag ska jag och kolla på Johanna som har sin bal. Hon kommer vara så vacker att jag knappt vågar gå dit, kommer ju se ut som ett troll i jämförelse. Efter det ska jag kolla på Antons revy, som förmodligen kommer vara i toppklass om jag känner Anton rätt. Detta kommer bli en toppen dag! Tyvär verkar inte vädret bli det bästa i helgen, och jag som hade hoppats på att kunna förbättra min bränna.

Håll ut mina vänner, snart är det slut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0