Snart så

Nu sitter jag och fixar med lite små grejer inför balen imorgon. Hjälpte till lite på jobbet idag och det bidrog till att jag blev av med min längsta nagel :( BU det kanske får bli lösnaglar iallafall. Imorgon ska jag vara hos frissan klockan tolv, sen blir det hem till ebba och sminka sig vid halv tre och där efter blir det lite mingel hos Emelie. Klockan sex är vi inne i Örebro och då hoppas jag att alla kommer och kollar:) Nu har även Johan landat och jag hoppas att allt kommer bli perfekt imorgon. Hoppas att vädret blir lite bättre än av smhi visar..

Snart blir det skönhetssömn  :)

Kommentarer
Postat av: Christopher

Langa lite bilder från balen!

2009-06-05 @ 16:25:29
Postat av: Josephine

Snart så:)

2009-06-06 @ 13:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0