Poolparty

Idag har jag, Ebba, Martin och Emelie legat och stekt hemma hos Ebba i poolen. Vi åt frukt och drack bål och eftersom brudarna från kumla dissa måste jag säga att ni verkligen missa något ;) Fler såna dagar! Tyvärr bidrog detta till att jag numera är röd, men eftersom balen inte är fören på torsdag så gör det inte så mycket. Man måste ju passa på när solen är framme för man kan aldrig veta när den sista sommardagen är.

Jag saknar min Johan och jag hoppas tiden går fort tills jag får se honom igen <3
Förresten HÅKAN är för bra!! Jag måste se honom i sommar!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja det var jätte trevligt. Skulle inte överlevt den eftermiddagen utan ett dopp i poolen ;)

2009-06-02 @ 16:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0