Halvlek

Det är helt sjukt vad sommaren går fort! Nu är vi inne i mitten av juli och  det är ca en månad sen jag tog studenten. Jag har inte ens hunnit kolla på mina bilder från studenten. Inte har jag heller träffat brudarna en enda gång på hela sommaren:S Hitills har sommaren bestått av mycket krog för att stötta Johans Dj drömmar, festival där jag tog med mig ett ärr som minne, lite jobb och mycket sol.

Den 17 augusti börjar jag studera på linköpingsuniversitet till civilekonom. Det är något som jag ser framemot eftersom jag tror att student livet passar mig utmärkt. Att jag dessutom får flytta ihop med Johan gör inte saken värre (tror jag inte) :). Mor med familj är borta nu i tre veckor och då passar vi på att öva på att bo tillsammans. NU blir det jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0